wtorek, 15 września 2015

Jak stracić na wadze? 5 porad!



Cześć!
<przepraszam za brak moich zdjęć dzisiaj, ale jestem strasznie chora>

Dwa tygodnie szkoły już za nami! Żyjecie? Dajecie radę? Macie już jakieś testy?
Ale chwila moment!
To nie szkoła ma być tematem tego posta!


Bo dzisiaj pogadamy o:
Ćwiczeniach i takich tam!



Pewnie często narzekacie, że jesteście grube.
Albo forma nie ta.
Albo na WFie zawsze na końcu.
Albo brzuszek nie taki.
Albo uda.
Albo łydki.
Albo pośladki.
Albo cokolwiek.


Nie ma się co obijać! Nie wolno wierzyć w diety cud,. W internecie dużo porad, jak szybko chudnąć. Dziś chcę wam pokazać metody, z których korzystam!


1. Odstaw w końcu czekoladę! Nie dla słodyczy!
Nie musisz od razu rezygnować z niej w całości! Zacznij od jednego dnia, potem 3 dni, potem tydzień, miesiąc, aż w końcu zostawisz ją w spokoju lub będziesz jadła ją tylko okazjonalnie!


2. Zastanów się nad tym, co chcesz zmienić!
Jeżeli chcesz spalić łydki, to zacznij biegać, jeżeli masz słabe ręce, to rób ćwiczenia z butelkami z wodą! Nie rób wszystkiego na raz, jeżeli chcesz mieć coś tylko w jednej partii ciała.


3. Zastanów się nad rozciąganiem!
Dobrze rozgrzany mięsień trzeba rozciągnąć! W sumie, to możesz na przykład tak jak ja podzielić trening 50:50. np. 30 minut rozgrzewania i ćwiczenia, 30 minut rozciągania.


4. Nie zapominaj o lekkiej rozgrzewce!
Nim przejdziesz do treningu, rozgrzej szybko każdy mięsień, aby uniknąć kontuzji! To bardzo ważne, głównie przy gimnastyce!


5. Ćwicz regularnie! Powoli podnoś poprzeczkę!
Nie przemęczaj się na pierwszym treningu. Zacznij od 20 brzuszków, jutro zrób 25, pojutrze 30 a za miesiąc 200!


To chyba tyle na dzisiaj :)
Dzięki za wszystkie komentarze i obserwacje! Jesteście kochani!
Do następnego!

12 komentarzy:

  1. Mi zawsze brakuje motywacji! Zabierałam się już dziesiątki razy za przysiady itd., ale po kilku dniach się zniechęcałam, albo mój czekoladowy nałóg się odezwał xD Za to na wf postanowiłam dawać z siebie wszystko i teraz w gipsie siedzę :p
    Bardzo wartościowe porady :) Mam nadzieję, że kiedyś się przemogę i wezmę się za siebie :)

    http://threecatsproject.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ćwiczenia na pewno skuteczne. Gorzej, że nie każdy ma motywację i systematyczność. ;) Zapraszam do mnie http://wszystkooairsoft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, to jeden z największych problemów :(

      Usuń
  3. Świetne rady! Ja na szczęście nie muszę tracić na wadze, ale za to koniecznie muszę popracować nad moją kondycją, a te ćwiczenia na pewno mi pomogą! :D

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)
    siostramimbli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale raczej nie wezmę udziału.

      Usuń
  5. ja mam wyzwanie ze skakanką :) http://stylevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem ci, że w moim przypadku bardzo przydatny post haha!
    Obserwuje
    Całuję, drvska
    drvska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń